Saturday, December 18, 2010

Tentang Vulann..


Ahaaa..muvi lama..tapi kalau ada kat tibi, aku musti tengok! sama mcm pilem Sepi..hehe..sapa tak tengok lagi Tentang Bulan ni..cuba la try test tengok..aku malas nk tulis sinopsis =))
tadi layan citer ni kat @ ria.Versi drama aku x ske..ske pilem je..zaman kanak2 yang sangat besh.Dan sama mcm pilem Sepi, ada babak yang akan buat aku menitis2 air mata hehe..part Ila g bandor..dan Mawi kejor bagai nak giler nek beskal..masa first time negok citer ni..aku memang harap sgt kete bapak Ila ni x benti ..fadan muke si Mawi. (emo sket keh3).. tu lerrr...tegile2 kan si cantek Zurina..sampai luferr kat kawan dia si Ila ni..bile depan mata di buatnya gaduh..bile berpisah tu..auuuuu..sedeyyy doh.part ni aku leleh suda..
Dan part....jumpa semula di majlis perkahwinan Abu a.k.a Bulat ngn Zurina..hehe.suwitt bangat..aku sukerrrr sgt momen itew...indah dan sangat tacing..hehe..
Related Posts with Thumbnails