Wednesday, May 26, 2010

Beratnye DUGAAN ini !

Ingatkan....minggu yg indah ni.dapatlah aku mulakan sebuah sesi pelangsingan badan secara persendirian..(ayat x bleh blah kan..) hahaha
konon2 nak diet la..tanpa ada sebarang godaan..

baru je nak insaf, bos dah belanje Dominos..malam pulak,ada hamba allah ni belanja makan spicy double chiken mcDeluxe..errr..bule je klo nk pilih naget kan? tp diri sndiri yg gatal nak dabel mc deluxe gak.hehehe
nak di tolak x boleh,x sampai ati kekonon nya ;p

tadi pulak mak siap call..long,mak dah beli udang besar2 dgn petai..esok mak masak sambal udang petai ye..

erkk..hahhaha..adessss~!

Kenapa lah susah beno nak mula berdiet ni..Beratnye DUGAAN nak menguruskan badan !! aku yg terlalu CAIR atau salah org sekeliling aku yg tersangatlah baik? hehehe :P

bak kata member aku..selagi tuhan beri kedrat utk makan,makan je..kang dah tekankang kat sepital x merasa nk makan tu seme..

erk..boley gitu? hahahhaa~!

Aku sebenornya nk berdiet bukan ler sebab apa.. ekceli utk diri sendiri..bile aku rasa kebaya yg tergantung tu mcm dah berbulan2 x pakai..haaaa,paham2 jela..adalah part2 yg x muat tu..membesar dengan jayanya.maka kene lah bertindak..aku x ready lg nak kasi org baju2 kebaya aku yg lawa tu keh3 :P

tadi kan..ha ni la nk citer..ada lak kaitan nya ngn kisah kurus haha..tadi sempat chat kt skype ngn si Nok (bukan nama sebenar).Lama x bersembang dgn macik ni.menyepi je..alih2 dia es em es tadi mintak skype id aku...maka bersembang citer terbaru..putus chenta..adehh.dehh...dia siap tertekan zaman bercinta dulu, boifren asik push2..katanya si Nok ni dah gemok,x menawan lagi la gitew? dan makin lama makin hambar hubungan katanya..la pasal tu je? ke bf ko mmg pasang sparetayar? huhu..err..tapi x logik kan nok..sbb masa aku dgr ko bekapel dulu..ko mmg dah sedia ada boolats kan nok? kekekke (dan icon gelak tu mula memainkan peranan hehe)

hmm..nak komen ke tanak ni...lain org lain selera kan nok..
tapi pada aku ler..jadi ler diri sendiri.pasangan terima lah kita seadanya.nobodi pefek..x gitew? kalau yg asek mengomen itu dan ini sblm kawen,naik bedesing tinge..ha kene lah pikir2 balik..ikhlas ke idak dia terima kita tu.x pun...susah2 dari kita sakit jiwe, suh je dia carik lain yg menepati citarase dia,malas nk dgr dia membebel kan? huhu.

yg boipren ko pun satu..opsss i mean..ex boipren..klo demand sgt,masa mula2 tu g la cari yg kurus dan menawan..'sesuai' ngn dia (err..ensem ke si 'AH' tu..meh aku kasi pinjam cermin compact powder aku ni..nk demand x bertempat mcm la muke dia mcm aron ajis kan..kan.aku part2 ni mmg ketawa berirama je, ni namanya hi-taste x bertempat.

tabahkan ati wahai kawan..cinta dtg dan pergi..
hadapi dengan senyuman..

Related Posts with Thumbnails